Android Oyun Programlama

Stok Kodu:
9786058666016
Boyut:
150-210-0
Sayfa Sayısı:
352
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
3
Basım Tarihi:
2012-09-10
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
2.Hamur
Dili:
Türkçe
%8 indirimli
120,00
110,40
Havale/EFT ile: 107,09
Aynı gün kargo
9786058666016
681964
Android Oyun Programlama
Android Oyun Programlama
110.40
Mobil oyun sektöründe, Android alanında ilk ve tek Türkçe kaynak olma özelliğine sahip olan bu kitap ile oyun geliştirmenin rahatlığını tadacaksınız. Andengine altyapısı ve Box2D fizik motorunun gücü ile daha gerçekçi, daha güçlü oyunlar geliştirebileceksiniz. Her bölümünde örnek uygulama bulacağınız bu kitapta konular adım adım, basitten karmaşığa doğru sıralanmıştır. Kitap sonundaki örnek oyunlar ile farklı oyun türlerini temelden kavrayacaksınız. Eclipse Geliştirme Ortamı Android SDK ve Emülatör Kurulumu Oyun Motoru Nedir Fizik Motoru İşlevleri Kurulumlar Ön Bilgiler 17 Andengine Oyun Motoru Box2D Fizik Motoru Temel Kavramlar Geometrik Şekiller Metodlar Resim Görüntüleme, Animasyon Dokunmatik Ekran Kullanımı Nesneler Arasındaki Etkileşimler Multi-Touch Programlama Update Sistemi Fizik Kullanımı (Box2D) PhysicsWorld Çarpısmalar Hız Kavramı Sensör Kullanımı Parçacık Sistemleri Metin Olusturma Sound ve Music Nesneleri Fiziksel Tuş Yönetimi Menü Olusturma Blok Kırma Oyunu Balon Patlatma Oyunu
Mobil oyun sektöründe, Android alanında ilk ve tek Türkçe kaynak olma özelliğine sahip olan bu kitap ile oyun geliştirmenin rahatlığını tadacaksınız. Andengine altyapısı ve Box2D fizik motorunun gücü ile daha gerçekçi, daha güçlü oyunlar geliştirebileceksiniz. Her bölümünde örnek uygulama bulacağınız bu kitapta konular adım adım, basitten karmaşığa doğru sıralanmıştır. Kitap sonundaki örnek oyunlar ile farklı oyun türlerini temelden kavrayacaksınız. Eclipse Geliştirme Ortamı Android SDK ve Emülatör Kurulumu Oyun Motoru Nedir Fizik Motoru İşlevleri Kurulumlar Ön Bilgiler 17 Andengine Oyun Motoru Box2D Fizik Motoru Temel Kavramlar Geometrik Şekiller Metodlar Resim Görüntüleme, Animasyon Dokunmatik Ekran Kullanımı Nesneler Arasındaki Etkileşimler Multi-Touch Programlama Update Sistemi Fizik Kullanımı (Box2D) PhysicsWorld Çarpısmalar Hız Kavramı Sensör Kullanımı Parçacık Sistemleri Metin Olusturma Sound ve Music Nesneleri Fiziksel Tuş Yönetimi Menü Olusturma Blok Kırma Oyunu Balon Patlatma Oyunu
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat